Шкільна олімпіада з математики
6 клас
1. В одному царстві люди мали дуже цікаві гроші
і називали їх «баксами». Вартість кожної монети вони розрізняли за формою, а не
за числом на монеті. На першому малюнку зображено 4122 бакси.
2 Користуючись п’ятьма двійками і знаками дій запишіть число 28.
3. На три склади був завезений вантаж. На перший і другий 400 т., на другий
і третій -300 т., а на перший і третій – 440 т. Скільки тон завезли на кожен
склад ?
4. Андрію було 16 років 19 місяців тому, а Миколі буде 19 років через 16
місяців. Хто з них старший за віком? Відповідь обґрунтуйте.
5. Називатимемо числа
«дзеркальними», якщо справа наліво вони читаються так само, як і з ліва
на право. Наприклад, число 98889 – «дзеркальне». Знайдіть усі «дзеркальні»
п’ятицифрові натуральні числа, в запису яких використовуються тільки цифри 2 та
0. Відповідь обґрунтуйте.
6. Не
виконуючи ділення, доведіть, що значення виразу
35*125+28*125+63*554 ділиться на 679.
7 клас
1. Із 24 однакових діжок 5
заповнені водою до верху, 11 – наповнені наполовину, а 8 діжок порожні.
Розділіть ці діжки між трьома людьми так, щоб кожному дісталось порівну діжок і
однакова кількість води. (Переливати воду не дозволяється).
2. На уроці математики Тарас
записав деяке число. Потім він поділив його на 7 і додав 7, а отриманий
результат помножив на 7. У відповіді отримав число 777. Яке число Тарас задумав
спочатку?
3. Розставити знаки „+” або „ - „
(усього не більше 4-х знаків) між цифрами 987654321 таким чином,
щоб цей вираз дорівнював 100.
4.В квадратній таблиці 10х10
деякі клітинки пофарбовані. Кожна зафарбована клітинка є єдиною зафарбованою
клітинкою або в рядку або в стовпчику таблиці. Яку найбільшу кількість клітинок
можна зафарбувати?
8 клас
1. Одну зі сторін прямокутника
збільшили на 25%. На скільки відсотків потрібно зменшити другу сторону, щоб
площа прямокутника не змінилась?
2. Кут між висотою прямокутного трикутника, проведеною з вершини прямого
кута, і бісектрисою прямого кута дорівнює 120. Знайти гострі кути
даного прямокутника.
3.Скільки чотирицифрових чисел,
що діляться на 5, можна утворити з цифр 0, 1, 3, 5, 7, якщо в кожному числі
жодна з цифр не повторюються?
4. У двох кошиках було 120 яблук.
Після того як з одного кошика вийняли 28 яблук, у кошиках залишилося яблук
порівну. Скільки яблук було у кожному кошику спочатку?
9 клас
1. Кожного дня народження Оксана
отримує в подарунок стільки квіток, скільки років їй виповнилося. Ці квіти
засушуються і зберігаються у гербарії. Зараз в Оксани 120 квіток. Скільки їй
років?
2.Якщо сума чисел в рядках
однакова, то яке значення має *
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
199
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
*
|
3. У трапеції АВСД сума кутів біля основи АД
дорівнює 900. Доведіть, що відрізок, який сполучає середини основ
трапеції, дорівнює піврізниці основ.
4.Два депутати за 2 секунди
можуть натиснути 4 кнопки. Скільки кнопок можуть натиснути 10 депутатів за 15
секунд, якщо всі тиснуть на кнопки однаково швидко?
Комментариев нет:
Отправить комментарий