Методичні рекомендації
щодо викладання математики у 2015/2016 навчальному році
Галузь «математика» внесена до інваріантної складової
Базового навчального плану 2015/2016 н.р. основної та старшої школи (Лист
Міністерства освіти і науки України від 22.05.2015 № 1/9-253 " Про
структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх
навчальних закладів", Наказ ДОН від 29.05.2015 р. №282 «Про робочі навчальні
плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2015/2016 навчального
року»). «Математика» – обов’язковий предмет на державному рівні і є спільним для
реалізації в усіх загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від
підпорядкування і форм власності, які дають повну загальну середню освіту, тому
математична компетентність внесена і до ключових, і до предметних (галузевих)
компетентностей (Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
(Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011р. № 1392).
Основним нормативним документом під час організації
навчально-виховного процесу з математики у 2015/2016 н.р. є рекомендовані
Міністерством освіти і науки України такі навчальні програми:
для 5-7 класів – нові програми: «Навчальні програми
загальноосвітніх навчальних закладів: Математика; Інформатика. 5–9 класи. – К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013. –96с.»;
для 8-9 класів – програми, надруковані у збірнику «Програми
для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-9 класи» (видавництво
«Перун», Київ, 2005 р.) та інших фахових виданнях;
для 10-11 класів – програми, надруковані у посібнику
«Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного
навчання (у двох частинах)», видавництва «Ранок», Харків, 2011 р.
Зауважте! Навчальні програми, які визначені відповідними Державними
стандартами, конкретизують для кожного класу:
основні цілі предмета;
опис змісту навчального матеріалу;
очікувані результати щодо рівня навчальних досягнень учнів;
рекомендації щодо виявлення та оцінювання результатів
навчання;
деталізують навчальний зміст (мінімальний обсяг), включаючи
частину матеріалу, зміст якого не є обов’язковим для вивчення і не виноситься
для контролю в темі (подано у квадратних дужках).
Отже, основним питанням у педагогічній діяльності вчителя
математики впродовж навчального року – дотримуватися основних цілей предмета,
закладених у програмі, та якісно її виконувати.
Для ефективної організації навчально-виховного процесу з
математики важливо вчителю/викладачу вдало укомплектувати методичну систему:
цілі, зміст, засоби, форми і методи навчання. Основний зміст дібрано в
підручниках, рекомендованих МОНУ, доповнення до яких здійснює вчитель/викладач
самостійно, враховуючи вікові особливості та контингент учнів. Рекомендуємо
використовувати посилання: http://iitzo.gov.ua/instytut-innovatsijnyh-tehnolohij-i-zmistu-osvity-poetapno-rozmischuje-pereliky-navchalnyh-prohram-pidruchnykiv-ta-navchalno-metodychnyh-posibnykiv-dlya-doshkilnyh-ta-zahalnoosvitnih-navchalnyh-zakla/,
на якому Інститут інноваційних технологій і змісту освіти поетапно розміщує
переліки навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників для
загальноосвітніх навчальних закладів, які мають гриф Міністерства освіти і
науки України або схвалені для практичного використання.
З результатами конкурсного відбору підручників для учнів
7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів по кожній школі та підручнику
окремо можна ознайомитися на сайті МОН за посиланням:
До умов підвищення ефективності організації
навчально-виховного процесу належать:
оснащений кабінет математики – простора світла естетично
приваблива кімната, укомплектована однаковими меблями, ТЗН, стулчастими дошками,
постійними та змінними стендами, яка є по-діловому корисною – з відповідним паспортом
(поточним і перспективним плануванням) та навчально-методичним наповненням: різноманітне
унаочнення, методична та дидактична література (не плагіат) та інше;
календарно-тематичне
планування з математики – зошит чи міні-брошура, сформована вчителем/викладачем
самостійно, або фабричний варіант друку (розглянуте на методичному об’єднанні,
погоджене заступником директора з н/в роботи та затверджене директором
загальноосвітнього навчального закладу), в якій у вигляді таблиці відображено:
зміст теми уроку (заняття), кількість визначених годин та дату їх проведення (заповнення
усіх граф необхідно вдруковувати або вписувати ручкою (не олівцем), оскільки в
іншому випадку мокра печатка ЗНЗ на документі буде не дійсною).
Організація навчально-виховного процесу з математики у ЗНЗ
області
У відповідності до додатка до листа Міністерства освіти і
науки України від 26.06. 2015 р. № 1/9-305 «Особливості вивчення базових
дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»,
листа МОНУ від 22.05.2015 № 1/9-253 " Про структуру 2015/2016 навчального
року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів" та наказу
ДОН від 29.05.2015 р. №282 «Про робочі навчальні плани загальноосвітніх
навчальних закладів та структуру 2015/2016 навчального року» визначено діючі робочі
навчальні плани на 2015/2016 навчальний рік:
для 5-7-х класів – Типові навчальні плани загальноосвітніх
навчальних закладів ІІ ступеня, затверджені наказом МОНмолодьспорту України від
03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН від 29.05.2014 № 664), зі змінами
згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 (додаток 8 та (чи) інші
відповідно до спеціалізації);
для 8-9-х класів – Типові навчальні плани загальноосвітніх
навчальних закладів, затверджені наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України
від 05.02.2009 № 66;
для 10-11-х класів – Типові навчальні плани загальноосвітніх
навчальних закладів ІІІ ступеня, затверджені наказом МОН України від 27.08.2010
№834, зі змінами, внесеними наказом МОН України від
29.05.2014 № 657.
Розподіл годин на вивчення математики у загальноосвітніх
навчальних закладах:
(або див. додаток таблиця)
Математика 5-6-і класи – по 4 години на тиждень;
Алгебра 7 клас – 2 години на тиждень;
Геометрія 7 клас – 2 години на тиждень;
Алгебра 8-9-і класи – по 2 години на тиждень;
Геометрія 8-9-і класи – по 2 години на тиждень;
Алгебра 8-9-і класи (поглиблене вивчення) – по 5 годин на
тиждень;
Геометрія 8-9-і класи (поглиблене вивчення) – по 4 години
на тиждень;
Математика 10-11-і класи (рівень стандарту) – по 3 години
на тиждень;
Алгебра та початки аналізу 10-11-і класи (Академічний
рівень) – по 2 години на тиждень;
Геометрія 10-11-і
класи (Академічний рівень) – по 2 години на тиждень;
Алгебра та початки
аналізу 10-11-і класи (Профільний рівень та поглиблене вивчення) – по 5 години
на тиждень;
Геометрія 10-11-і
класи (Профільний рівень та поглиблене вивчення) – по 4 години на тиждень.
Зауважте!
Наведений вище розподіл кількості годин на вивчення
предмета є мінімальним.
У новому 2015/2016 навчальному році залишається вимога
введення у ЗНЗ допрофільної підготовки та профільного навчання (такий вибір дозволяє
забезпечити індивідуальну орієнтованість змісту освіти, враховувати особливості
регіону, індивідуальні особливості учнів та їх індивідуальні освітні запити).
Кількість годин на викладання математики можна збільшити за
рахунок варіативної складової Базового навчального плану, не збільшуючи
навчальне навантаження учнів поза межі норм, що перевищують
санітарно-гігієнічні, зберігаючи при цьому їх здоров’я. (Рішення щодо розподілу
годин варіативної складової, відповідно до Положення про загальноосвітній
навчальний заклад, приймає навчальний заклад, враховуючи профільне спрямування,
регіональні особливості, кадрове забезпечення, матеріально-технічну базу та
бажання учнів.)
Практика доводить, що найбільш раціонально навчальні години
варіативної складової використовувати у такий спосіб:
в основній школі – для загальноосвітньої підготовки учнів, індивідуальних
занять, консультацій, факультативного навчання;
у старшій школі – для здійснення профільного навчання.
Рекомендуємо педагогам вибрати один із варіантів розподілу
годин із варіативної складової (див. Методичні рекомендації щодо використання варіативної
складової у 2015/2016 н.р. та переліку навчальних програм факультативних курсів
та курсів за вибором для допрофільного та профільного навчання математики. Особливо
звертаємо увагу на викладання математики за програмою базового рівня у класах:
суспільно-гуманітарного, філологічного, художньо-естетичного, спортивного
напрямів та технологічного профілю, окрім економічного профілю, де замість
одного предмета «Математика» можуть вивчатися окремі два курси «Алгебра і
початки аналізу» та «Геометрія». Вивчивши запит підготовки випускників до ЗНО з
математики, бажано для підсилення викладання предмета із варіативної частини
додати хоча б 1 годину.
Рекомендуємо педагогічним колективам навчальних закладів, з
метою підвищення розвитку особистості, збільшувати кількість класів з профільним
та поглибленим вивченням математики. Це сприяє ефективній підготовці до
дорослого життя (формування в учнів стійкого інтересу до предмета, розвиток їх
умінь мислити та навичок здійснювати правильні міркувальні операції (методи
пізнання), які необхідні для вивчення математики та інших загальноосвітніх
предметів). Зокрема, для учнів 5-9-х класів рекомендуємо вибирати
факультативний курс «Логіка». Впровадження в школі такого факультативного курсу
за рахунок варіативного компонента навчального плану сприятиме досягненню
цілей: інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх логічного мислення,
пам’яті, уяви, інтуїції, умінь аналізувати, класифікувати, узагальнювати,
робити умовиводи, отримувати наслідки з даних передумов шляхом несуперечливих
міркувань. Оскільки, це курс, який є суттєвим доповненням профільного навчання
математики і допомагає навчити учнів аналізу, синтезу, узагальненню,
конкретизації, класифікації; індукції, дедукції, аналогії; роботі з поняттями
та судженнями; методів доведення тверджень; формування гіпотез та побудови
умовиводів, розвинути просторове мислення.
З метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу
та формування стійкого рівня навченості з математики, рекомендуємо в систему
навчання, починаючи з 5-го класу, активно вводити тестові технології.
У новому навчальному році рекомендуємо приділити більше
уваги якості математичної освіти. Зауважуємо, що з 08 по 22 червня пройшов
Всеукраїнський педагогічний інтерактивний марафон «Відкриті педагогічні
студії “Якісна освіта — це…”». Записи вебінарів та презентації до них можна
переглянути за такими посиланнями: «Сучасна стабільна лінія підручників» (спікер:
Крижановський Олександр Феліксович)
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=x_fbHUoBGew;
Презентація: http://www.slideshare.net/e-ranok_2010/ss-49314187
«Що, як і для чого вчити на уроках геометрії у 7-му класі» (спікер: Тадеєв В.О.) Відео: https://www.youtube.com/watch?v=7oP-WoRwmQY
Презентація: http://www.slideshare.net/e-ranok_2010/7-49314494
«Що, як і для чого вчити на уроках геометрії у 7-му класі» (спікер: Тадеєв В.О.) Відео: https://www.youtube.com/watch?v=7oP-WoRwmQY
Презентація: http://www.slideshare.net/e-ranok_2010/7-49314494
«Проблеми викладання математики в початковій та основній
школі» (спікер: Гап'юк Я.Ф.)
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=WLLbGCAKBmo
Презентація: http://www.slideshare.net/e-ranok_2010/ss-49404183
«Кваліфікований вчитель плюс якісний підручник» (спікер: Якір Михайло Семенович )
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=Ci3VIVtDXkA
Презентація: http://www.slideshare.net/e-ranok_2010/3-49737953
Презентація: http://www.slideshare.net/e-ranok_2010/ss-49404183
«Кваліфікований вчитель плюс якісний підручник» (спікер: Якір Михайло Семенович )
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=Ci3VIVtDXkA
Презентація: http://www.slideshare.net/e-ranok_2010/3-49737953
«Розвантаження навчальних програм для 5-9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів» та «Нормативне забезпечення
навчально-виховного процесу в середній школі» (Спікери: фахівці МОН України
Гладковський Роман Васильович, Євтушенко Раїса Іванівна, Кудренко Богдан
Віталійович) Відео: https://www.youtube.com/watch?v=jblZWC8QcAY
Для підвищення якості освіти й надалі відіграє урок та
позакласна робота.
Для підготовки та проведення продуктивного уроку основними
завданнями кожного вчителя мають бути: 1) максимальне відпрацювання технологічного
та методологічного процесів його ведення; 2) вдалий розподіл часу, у тому числі
на організацію різної пізнавальної діяльності учнів; 3) добір форм організації
диференційованого навчання (самостійної роботи, роботи в групах).
Для позакласної роботи – ефективна організація розумової
діяльності зі здібними дітьми, зокрема, покращення підготовки до Всеукраїнських
учнівських олімпіад з математики.
Утримувати рівень навченості школярів допомагає проведення
обов’язкового оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне і
підсумкове, а основним видом оцінювання – тематичне (не менша трьох у кожному
семестрі). Кожен із перелічених видів оцінювання має дату його проведення,
окрім підсумкового: тематична та семестрова, які відповідно виставляються: на
основі поточних оцінок, щомісячної оцінки за ведення зошита, письмових
самостійних робіт і контрольної роботи – тематична (без дати); на основі
тематичних – семестрова, а на основі семестрових – річна, при цьому оцінюються
реальні досягнення учня, а не його середній бал. У цьому контексті, рекомендуємо
використовувати ставлення до поточних оцінок визначних ініціаторів педагогіки
Ш.А.Амонашвілі, С.М.Лисенкова, В.Ф.Шаталова та інших, які проголошують: «Який
би слабкий клас нам не дістався, ми десятиріччями не ставили би дітям поганих
оцінок, не скаржились батькам на учнів, – виявляється, так вчити можна, навіть
більше, так вчити набагато легше. Поточні оцінки повинні стимулювати школярів,
допомагати навчанню. Діти повинні відчувати радість успіху, навіть якщо успіх
незначний, краще наголосити на слові «успіх», а не на слові «незначний».
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів єдині (наказ
МОНмолодьспорт від 13.04.2011 №329) для загальноосвітніх і профільних класів,
для класів поглибленого вивчення математики та класів гуманітарного спрямування
(сайт МОНУ).
Сучасний ринок праці, здобуття якісної професійної освіти,
потреба в продовженні освіти на наступних етапах, розв’язанні практичних задач
ставлять відповідні вимоги до володіння математикою. Забезпечити якісне викладання
зуміє той вчитель, який професійно під час навчання вирішуватиме ряд важливих
завдань. Зокрема, вчитель зобов’язаний:
створювати сприятливі умови для повноцінного виявлення
особистісних функцій учнів та їх розвитку;
формулювати чітку мету навчання, доступну до сприйняття
учнями; вести постійну мотивацію навчання;
навчати учня вчитися; свідомо й ефективно застосовувати
математичні знання в іншій діяльності.
Рекомендації щодо використання сучасних інформаційних та
інноваційних технологій на уроках математики, підготовки учнів до зовнішнього
незалежного оцінювання, результати моніторингу якості природничо-математичної
освіти, програми курсів за вибором для профільного навчання, анотації нової
навчально-методичної літератури, поради щодо організації роботи з обдарованими
дітьми, розробки уроків та позакласних заходів досвідчених учителів та інше друкуються
на державному рівні – у науково-методичному журналі «Математика в рідній школі»,
в газетах «Математика» та «Математика в школах України» та на офіційному
веб-сайті Міністерства (www.mon.gov.ua). У підвищенні ефективності
організації навчально-виховного процесу у ЗНЗ значну роль відіграє впровадження
інноваційних технологій з використанням сучасних електронних засобів
навчального призначення. Рекомендуємо користуватися сучасними програмними
засобами: “Бібліотека електронних наочностей “Геометрія, 7-9 класи”, „Геометрія
10, 11”,
програмно-методичний комплекс (ПМК) ТЕРМ VII-ІX (з алгебри для 7-9-х класів),
педагогічний програмний засіб “Система перевірки знань, проведення олімпіад та
конкурсів “ОЛІМП” тощо.
Рекомендуємо, організовуючи навчально-виховний процес з математики
у новому 2015/2016 навчальному році, вчителям/викладачам математики та
відповідним координаторам:
1) підвищити якість виконання загальних завдань ЗНЗ II-III
ступенів;
2) дотримуватися єдиних вимог до загальноосвітньої
підготовки учнів під час виконання навчального плану з математики;
3) вважати основними педагогічними проблемами у 2015/2016
навчальному році особистісно зорієнтований, компетентнісний і діяльнісний
підходи до навчання математики.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо розглянути подані
матеріали на засіданнях районних/міських методичних об’єднань вчителів математики
та прийняти відповідні рекомендації стосовно підвищення ефективності викладання
математики у 2015/2016 навчальному році.
Біляніна О.Я., методист
науково-методичного центру
природничо-математичних дисциплін ІППОЧО
Погоджую
Затверджую
Заступник директора з Директор школи
навчально-виховної роботи
________2015р
Салтиково-Дівицька загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів
Календарно-тематичне планування
з математики
І семестр 2015-2016 н.р.
5, 8, 9, 10,11
класи
Степанець І. А.
Реквізити програм:
Навчальні
програми загальноосвітніх навчальних закладів: Математика; Інформатика. 5–9
класи. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013;
Програми
для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-9 класи, видавництво
«Перун», Київ, 2005 р;
Збірник програм з математики для
допрофільної підготовки та профільного навчання (у двох частинах), видавництва
«Ранок», Харків, 2011 р.
5 КЛАС
МАТЕМАТИКА
Усього – 140 годин
4 години на тиждень у І
семестрі – 64 год,
4 години на тиждень у ІІ
семестрі – 76 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Натуральні
числа і дії над ними.
Геометричні
фігури і величини
|
61
|
5
|
ІІ.
|
Дробові числа
|
64
|
4
|
ІІІ.
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу
|
12
|
1
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
1-3.
|
Розв'язування
вправ за початкову школу
|
3
|
|
|
І. Натуральні числа і дії над
ними. Геометричні фігури і величини
Тема 1. Натуральні числа.
Додавання і віднімання натуральних чисел
|
||||
4.
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
1
|
|
|
5.
|
Порівняння
натуральних чисел
|
1
|
|
|
6.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
7.
|
Додавання
натуральних чисел
|
1
|
|
|
8.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
9.
|
Віднімання
натуральних чисел
|
1
|
|
|
10.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
11.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
12.
|
Контрольна
робота № 1
|
1
|
|
|
13.
|
Аналіз
контрольної роботи. Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
Тема 2. Множення і ділення натуральних чисел
|
||||
14.
|
Множення натуральних
чисел
|
1
|
|
|
15.
|
Переставна і
сполучна властивість множення
|
1
|
|
|
16-17
|
Розподільна
властивість множення
|
2
|
|
|
18.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
19.
|
Степінь
натурального числа з натуральним показником
|
1
|
|
|
20-21
|
Ділення
натуральних чисел
|
2
|
|
|
22.
|
Ділення з
остачею
|
1
|
|
|
23.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
24.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
25.
|
Контрольна
робота № 2
|
1
|
|
|
26.
|
Аналіз
контрольної роботи. Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Рівняння. Вирази. Формули
|
||||
27.
|
Числові
вирази. Буквені вирази та їх значення. Формули
|
1
|
|
|
28.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
29-30
|
Рівняння
|
2
|
|
|
31.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
32-33
|
Текстові
задачі
|
2
|
|
|
34-35
|
Розв'язування
задач. Самостійна робота
|
2
|
|
|
36.
|
Розв'язування
текстових задач за допомогою рівнянь
|
1
|
|
|
37.
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
38.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
39.
|
Контрольна
робота № 3
|
1
|
|
|
40.
|
Аналіз
контрольної роботи
|
1
|
|
|
Тема 4. Відрізок. Промінь, пряма
|
||||
41-42
|
Комбінаторні
задачі
|
2
|
|
|
43.
|
Приклади та
задачі на всі дії з натуральними числами
|
1
|
|
|
44.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
45.
|
Відрізок та
його довжина
|
1
|
|
|
46.
|
Промінь,
пряма, площина
|
1
|
|
|
47.
|
Координатний
промінь. Шкала
|
1
|
|
|
48.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
49.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
50.
|
Контрольна
робота № 4
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Кути. Многокутники. Площі та об’єми фігур
|
||||
51.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Кут.
Види кутів
|
1
|
|
|
52-53
|
Величина кута.
Вимірювання і побудова кутів
|
2
|
|
|
54.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
55.
|
Многокутник та
його периметр. Трикутник. Види трикутників
|
1
|
|
|
56.
|
Прямокутник.
Квадрат
|
1
|
|
|
57.
|
Прямокутний
паралелепіпед. Куб
|
1
|
|
|
58.
|
Піраміда
|
1
|
|
|
59.
|
Об’єм
прямокутного паралелепіпеда і куба
|
1
|
|
|
60.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
61.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
62.
|
Контрольна
робота № 5
|
1
|
|
|
63.
|
Аналіз
контрольної роботи. Розв'язування вправ
|
|
|
|
64.
|
Узагальнення
матеріалу за І семестр
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
8 КЛАС
АЛГЕБРА
Усього – 70 годин
2 години на тиждень у І семестрі – 32 год,
2 години на тиждень у ІІ семестрі – 38 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Раціональні вирази
|
32
|
3
|
ІІ.
|
Квадратні корені. Дійсні числа
|
14
|
1
|
ІІІ.
|
Квадратні рівняння
|
18
|
2
|
ІV.
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу
|
6
|
1
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
1-2.
|
Повторення
програмного матеріалу за 7 клас
|
2
|
|
|
І. Раціональні вирази
Тема 1. Алгебраїчні дроби.
Додавання і віднімання алгебраїчних дробів
|
||||
3.
|
Поняття
раціонального виразу. Тотожності
|
1
|
|
|
4.
|
Основна
властивість дробу. Скорочення дробів
|
1
|
|
|
5.
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
6.
|
Додавання
і віднімання дробів з однаковими знаменниками
|
1
|
|
|
7-8.
|
Додавання
і віднімання дробів з різними знаменниками
|
2
|
|
|
9-10.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
2
|
|
|
11.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
12.
|
Контрольна
робота № 1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Множення та ділення алгебраїчних дробів.
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
||||
13.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Множення
дробів
|
1
|
|
|
14.
|
Піднесення
дробу до степеня
|
1
|
|
|
15.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
16.
|
Ділення дробів
|
1
|
|
|
17.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
18-20.
|
Тотожні
перетворення раціональних виразів. Самостійна робота
|
3
|
|
|
21.
|
Раціональні
рівняння
|
1
|
|
|
22.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
23.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
24.
|
Контрольна
робота № 2
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Степінь із цілим показником.
Стандартний вигляд числа
|
||||
25.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Степінь
із цілим від'ємним показником
|
1
|
|
|
26.
|
Властивості
степеня із цілим показником
|
1
|
|
|
27.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
28.
|
Стандартний
вигляд числа
|
1
|
|
|
29-30
|
Функція
![]() |
2
|
|
|
31.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
32.
|
Контрольна
робота № 3
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 КЛАС
ГЕОМЕТРІЯ
Усього – 70 годин
2 години на тиждень у І
семестрі – 32 год,
2 години на тиждень у ІІ
семестрі – 38 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Чотирикутники
|
24
|
2
|
ІІ.
|
Подібність
трикутників
|
14
|
2
|
ІІІ.
|
Многокутники
|
10
|
1
|
ІV
|
Розв'язування
прямокутних трикутників
|
14
|
1
|
V.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
8
|
1
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
1-2.
|
Повторення
програмного матеріалу за 7 клас
|
2
|
|
|
І. Чотирикутники
Тема 1. Паралелограм
|
||||
3.
|
Чотирикутник і
його елементи
|
1
|
|
|
4.
|
Паралелограм.
Властивості паралелограма
|
1
|
|
|
5.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
6-7.
|
Ознаки
паралелограма
|
2
|
|
|
8.
|
Прямокутник і
його властивості
|
1
|
|
|
9-10.
|
Ромб, квадрат
і їх властивості
|
2
|
|
|
11.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
12.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
13.
|
Контрольна
робота № 1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Теорема Фалеса. Трапеція
|
||||
14.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Теорема Фалеса
|
1
|
|
|
15.
|
Середня лінія
трикутника, її властивості
|
1
|
|
|
16-17
|
Трапеція.
Середня лінія трапеції
|
2
|
|
|
18.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
19-20
|
Центральні і
вписані кути
|
2
|
|
|
21.
|
Вписаний
чотирикутник
|
1
|
|
|
22.
|
Описаний
чотирикутник
|
1
|
|
|
23
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
24.
|
Контрольна
робота № 2
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Подібність трикутників
Тема 3. Подібність трикутників
|
||||
25.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Пропорційні
відрізки. Узагальнення теореми Фалеса
|
1
|
|
|
26.
|
Подібні
трикутники
|
1
|
|
|
27.
|
Перша
ознака подібності трикутників
|
1
|
|
|
28.
|
Друга
і третя ознака подібності трикутників
|
1
|
|
|
29.
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
30.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
31.
|
Контрольна
робота № 3
|
1
|
|
|
32.
|
Аналіз
контрольної роботи
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 КЛАС
АЛГЕБРА
Усього – 70 годин
2 години на тиждень у І
семестрі – 32 год,
2 години на тиждень у ІІ
семестрі – 38 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Нерівності
|
16
|
2
|
ІІ.
|
Квадратична
функція
|
22
|
2
|
ІІІ.
|
Елементи
прикладної математики
|
10
|
1
|
ІV
|
Числові
послідовності
|
12
|
1
|
V.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
10
|
1
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
1-2.
|
Повторення
програмного матеріалу за 8 клас
|
2
|
|
|
І. Нерівності
Тема 1. Числові нерівності. Властивості числових нерівностей
|
||||
3.
|
Числові
нерівності. Доведення нерівностей
|
1
|
|
|
4.
|
Властивості
числових нерівностей
|
1
|
|
|
5.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
6.
|
Додавання
і множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу
|
1
|
|
|
7.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
8.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
9.
|
Контрольна
робота № 1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Розв'язування лінійних нерівностей
і систем нерівностей з однією
змінною
|
||||
10.
|
Аналіз
контрольної роботи. Нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності
|
1
|
|
|
11.
|
Розв'язування
нерівностей з однією змінною. Числові проміжки
|
1
|
|
|
12.
|
Лінійні
нерівності з однією змінною
|
1
|
|
|
13.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
14.
|
Системи
нерівностей з однією змінною
|
1
|
|
|
15-16
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
17.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
18.
|
Контрольна
робота № 2
|
1
|
|
|
ІІ. Квадратична функція
Тема 3. Функція. Квадратична функція.
Розв'язування квадратних нерівностей
|
||||
19.
|
Аналіз
контрольної роботи. Функція. Область визначення, область значень, графік
функції
|
1
|
|
|
20.
|
Властивості
функцій
|
1
|
|
|
21-22
|
Перетворення
графіків функцій
|
1
|
|
|
23.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
24.
|
Квадратична
функція
|
1
|
|
|
25.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
26.
|
Нерівність
другого степеня з однією змінною
|
1
|
|
|
27.
|
Метод
інтервалів
|
1
|
|
|
28.
|
Розв'язування
нерівностей другого степеня з однією змінною
|
1
|
|
|
29.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
30.
|
Розв'язування
вправ.
|
1
|
|
|
31.
|
Контрольна
робота № 3
|
1
|
|
|
32
|
Аналіз
контрольної роботи
|
1
|
|
|
9 КЛАС
ГЕОМЕТРІЯ
Усього – 70 годин
2 години на тиждень у І
семестрі – 32 год,
2 години на тиждень у ІІ
семестрі – 38 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Розв'язування
трикутників
|
16
|
2
|
ІІ.
|
Правильні
трикутники
|
6
|
1
|
ІІІ.
|
Декартові
координати
|
10
|
1
|
ІV
|
Геометричні
перетворення
|
10
|
1
|
V.
|
Вектори на
площині
|
10
|
1
|
VІ.
|
Початкові
відомості із стереометрії
|
8
|
1
|
VІІ.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
10
|
1
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
1-2.
|
Повторення
програмного матеріалу за 8 клас
|
2
|
|
|
І. Розв'язування трикутників
Тема 1. Розв'язування трикутників
|
||||
3.
|
Синус, косинус
і тангенс кутів від 00 до 1800
|
1
|
|
|
4.
|
Тотожності
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1
|
|
|
5.
|
Теорема
косинусів
|
1
|
|
|
6.
|
Наслідки
теореми косинусів
|
1
|
|
|
7.
|
Теорема
синусів
|
1
|
|
|
8-9
|
Розв'язування
трикутників. Самостійна робота
|
2
|
|
|
10.
|
Застосування
алгоритму розв’язування трикутників до розв’язування прикладних задач
|
1
|
|
|
11.
|
Контрольна
робота № 1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Формули площі трикутника
|
||||
12.
|
Аналіз
контрольної роботи. Знаходження площі трикутника за двома сторонами і кутом
між ними
|
1
|
|
|
13.
|
Знаходження
площі трикутника за радіусом вписаного й описаного кіл
|
1
|
|
|
14.
|
Формула
Герона
|
1
|
|
|
15.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
16.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
17.
|
Контрольна
робота № 2
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Правильні многокутники
Тема 3. Правильні многокутники
|
||||
18.
|
Правильні
многокутники. Формули радіусів вписаних й описаних кіл правильних
многокутників
|
1
|
|
|
19.
|
Побудова
правильних многокутників
|
1
|
|
|
20.
|
Довжина
кола й дуги кола
|
1
|
|
|
21.
|
Площа
круга та його частин. Самостійна робота
|
1
|
|
|
22.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
23.
|
Контрольна
робота № 3
|
1
|
|
|
ІІІ. Декартові координати на
площині
Тема 4. Декартові координати на площині
|
||||
24.
|
Аналіз
контрольної роботи. Прямокутна система координат на площині. Відстань між
двома точками із заданими координатами
|
1
|
|
|
25.
|
Координати
середини відрізка
|
1
|
|
|
26.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
27.
|
Поняття
про рівняння фігури. Рівняння кола
|
1
|
|
|
28.
|
Рівняння
прямої
|
1
|
|
|
29.
|
Метод
координат
|
1
|
|
|
30.
|
Розв'язування
вправ
|
|
|
|
31.
|
Контрольна
робота № 4
|
1
|
|
|
32.
|
Аналіз
контрольної роботи
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 КЛАС
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ
Усього – 70 годин
2 години на тиждень у І
семестрі – 32 год,
2 години на тиждень у ІІ
семестрі – 38 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Функції,
рівняння і нерівності
|
12
|
1
|
ІІ.
|
Степенева
функція
|
14
|
1
|
ІІІ.
|
Тригонометричні
функції
|
20
|
2
|
ІV
|
Тригонометричні
рівняння і нерівності
|
16
|
1
|
V.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
8
|
1
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
І. Функції, рівняння і
нерівності
Тема 1. Функції, рівняння і нерівності
|
||||
1.
|
Множини, операції над множинами. Числові множини. Множина дійсних чисел
|
1
|
|
|
2-3
|
Числові функції. Способи задання і властивості функцій
|
2.
|
|
|
4.
|
Властивості та графіки основних видів функцій
|
1.
|
|
|
5.
|
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень.
Самостійна робота
|
1.
|
|
|
6.
|
Обернена функція
|
1.
|
|
|
7.
|
Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння наслідки. Застосування
властивостей функцій до розв’язування рівнянь
|
1.
|
|
|
8.
|
Рівносильні перетворення нерівностей. Метод інтервалів
|
1.
|
|
|
9.
|
Рівняння і нерівності, що містять знак модуля.
|
1.
|
|
|
10.
|
Рівняння і нерівності з параметрами. Самостійна робота
|
1.
|
|
|
11.
|
Розв'язування
вправ
|
1.
|
|
|
12.
|
Контрольна
робота № 1
|
1.
|
|
|
ІІ. Степенева функція
Тема 2. Корінь п-го степеня. Степенева функція
|
|
|||
13.
|
Аналіз контрольної роботи. Корінь п-го
степеня. Арифметичний корінь п-го
степеня та його властивості
|
1
|
|
|
14-15
|
Перетворення коренів. Дії над коренями. Самостійна робота
|
2
|
|
|
16.
|
Функція
![]() |
1
|
|
|
17.
|
Ірраціональні рівняння
|
1
|
|
|
18.
|
Розв'язування
ірраціональних рівнянь
|
1
|
|
|
19.
|
Ірраціональні нерівності. Системи ірраціональних рівнянь
|
1
|
|
|
20.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
21.
|
Степінь з раціональним показником та його властивості
|
1
|
|
|
22-23
|
Перетворення виразів, що містять степені з раціональним показником.
Самостійна робота
|
2
|
|
|
24.
|
Степенева функція, її властивості і графік
|
1
|
|
|
25.
|
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
26.
|
Контрольна робота № 2
|
1
|
|
|
ІІІ. Тригонометричні функції
Тема 3. Означення та властивості тригонометричних функцій
|
|
|||
27.
|
Аналіз контрольної роботи. Радіанна міра кутів. Синус, косинус, тангенс і
котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу
|
1
|
|
|
28.
|
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій
|
1
|
|
|
29.
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій
|
1
|
|
|
30.
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій
|
1
|
|
|
31.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
10 КЛАС
ГЕОМЕТРІЯ
Усього – 70 годин
2 години на тиждень у І
семестрі – 32 год,
2 години на тиждень у ІІ
семестрі – 38 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Систематизація
й узагальнення фактів і методів планіметрії
|
8
|
1
|
ІІ.
|
Вступ до
стереометрії
|
6
|
2
|
ІІІ.
|
Паралельність
прямих і площин у просторі
|
22
|
|
ІV.
|
Перпендикулярність
прямих і площин у просторі
|
26
|
2
|
V.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
8
|
1
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
І. Систематизація й
узагальнення фактів і методів планіметрії
Тема 1. Систематизація й узагальнення фактів і методів планіметрії
|
||||
1.
|
Аксіоми
планіметрії
|
1
|
|
|
2.
|
Система
опорних фактів курсу планіметрії. Трикутники
|
1
|
|
|
3.
|
Система
опорних фактів курсу планіметрії. Чотирикутники
|
1
|
|
|
4.
|
Система
опорних фактів курсу планіметрії. Многокутники. Коло і круг
|
1
|
|
|
5.
|
Геометричні й
алгебраїчні методи розв’язування планіметричних задач. Самостійна робота
|
1
|
|
|
6.
|
Застосування
координат і векторів до розв’язування планіметричних задач
|
1
|
|
|
7.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
8.
|
Контрольна
робота № 1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Вступ до стереометрії
Тема 2. Вступ до стереометрії
|
||||
9.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Основні
поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії
|
1
|
|
|
10.
|
Наслідки з
аксіом стереометрії
|
1
|
|
|
11.
|
Просторові
геометричні фігури
|
1
|
|
|
12.
|
Найпростіші
задачі на побудову перерізів куба, прямокутного паралелепіпеда, піраміди
|
1
|
|
|
13.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
14.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Паралельність прямих і
площин у просторі
Тема 3. Розміщення двох прямих у просторі.
Паралельність прямої та площини
|
||||
15.
|
Взаємне
розміщення двох прямих у просторі
|
1
|
|
|
16.
|
Властивості
й ознаки паралельних і мимобіжних прямих
|
1
|
|
|
17.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
18.
|
Взаємне
розміщення прямих та площин у просторі. Ознака паралельності прямої та
площини
|
1
|
|
|
19.
|
Властивості
прямої, паралельної до площини
|
1
|
|
|
20.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
21.
|
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
22.
|
Контрольна робота
№ 2
|
1
|
|
|
23.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
Тема 4. Паралельність площин
|
|
|||
24.
|
Взаємне
розміщення двох площин у просторі
|
1
|
|
|
25.
|
Ознака
паралельності площин
|
1
|
|
|
26-27
|
Властивості
паралельних площин
|
2
|
|
|
28.
|
Розв'язування
вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
29.
|
Паралельне
проектування та його властивості
|
1
|
|
|
30-31
|
Зображення
плоских і просторових фігур у стереометрії
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
11 КЛАС
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ
Усього – 105 годин
3 години на тиждень у І
семестрі – 48 год,
3 години на тиждень у ІІ
семестрі – 57 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Похідна та її
застосування
|
26
|
2
|
ІІ.
|
Показникова та логарифмічна функції
|
22
|
1
|
ІІІ.
|
Інтеграл і
його застосування
|
20
|
1
|
ІV
|
Елементи
теорії ймовірностей і математичної статистики
|
12
|
1
|
V.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
19
|
1
|
VІ.
|
Резервний час
|
6
|
1
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
І. Похідна та її застосування
Тема 1. Похідна
|
||||
1-2
|
Поняття про неперервність і границю функції в
точці
|
2
|
|
|
3.
|
Задачі, що приводять до поняття похідної
|
1
|
|
|
4.
|
Означення
похідної. Геометричний та фізичний зміст похідної
|
1
|
|
|
5-7
|
Правила обчислення похідних. Самостійна робота
|
3
|
|
|
8-9
|
Похідна складеної функції
|
2
|
|
|
10.
|
Рівняння дотичної. Самостійна робота
|
1
|
|
|
11.
|
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
12.
|
Контрольна робота № 1
|
1
|
|
|
Тема 2. Застосування похідної
|
|
|||
13.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Зростання і
спадання функції
|
1
|
|
|
14-15
|
Екстремуми функції
|
2
|
|
|
16.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
17-18
|
Дослідження
функції за допомогою похідної та побудова графіка функції
|
2
|
|
|
19.
|
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
20.
|
Найбільше та
найменше значення функції на відрізку
|
1
|
|
|
21.
|
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
22-23
|
Розв'язування задач прикладного змісту
|
2
|
|
|
24.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
25.
|
Розв’язування вправ
|
1
|
|
|
26.
|
Контрольна робота № 2
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Показникова та логарифмічна
функції
Тема 3. Показникова та логарифмічна функції
|
||||
27.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Степінь з
довільним дійсним показником
|
1
|
|
|
28.
|
Показникова функція, її графік і властивості
|
1
|
|
|
29-30
|
Показникові рівняння
|
2
|
|
|
31.
|
Показникові нерівності
|
1
|
|
|
32.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
33.
|
Логарифм числа. Основна логарифмічна тотожність
|
1
|
|
|
34.
|
Властивості логарифмів
|
1
|
|
|
35.
|
Перетворення логарифмічних виразів. Самостійна робота
|
1
|
|
|
36.
|
Логарифмічна функція,її графік і властивості
|
1
|
|
|
37-38
|
Логарифмічні рівняння
|
2
|
|
|
39-40
|
Логарифмічні нерівності
|
2
|
|
|
41.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
42-43
|
Похідні
показникової та логарифмічної функції
|
2
|
|
|
44.
|
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
45.
|
Контрольна робота № 3
|
1
|
|
|
46.
|
Аналіз
контрольної роботи.
Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
47.
|
Підсумкове
повторення й оцінювання за І семестр
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
11 КЛАС
ГЕОМЕТРІЯ
Усього – 70 годин
2 години на тиждень у І
семестрі – 32 год,
2 години на тиждень у ІІ
семестрі – 38 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контрольних
робіт
|
І.
|
Координати,
геометричні перетворення та вектори у просторі
|
16
|
1
|
ІІ.
|
Многогранники
|
16
|
1
|
ІІІ.
|
Тіла обертання
|
14
|
1
|
ІV
|
Об'єми та
площі поверхонь геометричних тіл
|
14
|
1
|
V.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
8
|
1
|
VІ.
|
Резервний час
|
2
|
|
І семестр
№ п/п
|
Тема, зміст навчального
матеріалу
|
год
|
Дата
|
Прим.
|
І. Координати, геометричні перетворення
та вектори у просторі
Тема 1. Координати та вектори у просторі
|
||||
1-2
|
Прямокутна
система координат у просторі. Відстань між точками. Координати середини
відрізка
|
2
|
|
|
3.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
4-5
|
Перетворення у просторі та їх властивості
|
2
|
|
|
6.
|
Вектори у просторі. Рівність векторів.
Колінеарність векторів. Компланарність векторів
|
1
|
|
|
7-8
|
Додавання і віднімання векторів.
Множення вектора на число. Властивості дій над векторами
|
2
|
|
|
9.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
10.
|
Кут між векторами. Скалярний добуток
векторів
|
1
|
|
|
11.
|
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
12.
|
Розкладання вектора за трьома
некомпланарними векторами
|
1
|
|
|
13.
|
Рівняння площини та сфери
|
1
|
|
|
14.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
15.
|
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
16.
|
Контрольна робота № 1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Многогранники
Тема 2. Многогранники
|
||||
17.
|
Аналіз контрольної роботи. Двогранні кути.
Лінійний кут двогранного кута
|
1
|
|
|
18.
|
Многогранні кути
|
1
|
|
|
19.
|
Многогранник та його елементи. Опуклі
многогранники. Призма. Пряма й правильна призма
|
1
|
|
|
20.
|
Площа бічної і повної поверхонь призми
|
1
|
|
|
21.
|
Паралелепіпед
|
1
|
|
|
22.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
|
23.
|
Піраміда. Правильна піраміда. Зрізана піраміда
|
1
|
|
|
24.
|
Різні випадки розміщення висот у
піраміди
|
1
|
|
|
25.
|
Площа бічної та повної поверхонь
піраміди
|
1
|
|
|
26.
|
Правильні многогранники
|
1
|
|
|
27-28
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
2
|
|
|
29.
|
Розв'язування вправ
|
1
|
|
|
30.
|
Контрольна робота № 2
|
1
|
|
|
31.
|
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування
вправ
|
1
|
|
|
32.
|
Підсумкове повторення й оцінювання за І семестр
|
1
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий